Telefon
Kampanya ve indirimlerden haberdar olmak için mail adresiniz ile bültenimize abone olabilirsiniz.
Sık Sorulan Sorular
Çiçek siparişinizi vermek için çevrimiçi mağazamızı ziyaret edebilirsiniz. Ürün seçimi yaparak ve gerekli bilgileri doldurarak kolayca siparişinizi oluşturabilirsiniz.
Siparişleriniz genellikle siparişin tamamlandığı günü takiben teslim edilir. Özel teslimat istekleriniz için lütfen müşteri hizmetleri ile iletişime geçin.
Siparişinizin durumunu takip etmek için çevrimiçi hesabınıza giriş yapabilir veya müşteri hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.
Tazelik bizim önceliğimizdir. Her gün en taze çiçekleri seçer ve kullanırız. Eğer ürününüzde bir sorunla karşılaşırsanız, lütfen hemen bize bildirin.
Evet, özel tasarım siparişleri alıyoruz. Özel bir aranjman veya belirli bir temaya uygun çiçek isteğiniz varsa, müşteri hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.
Kredi kartları, banka kartları ve çevrimiçi ödeme yöntemleri gibi çeşitli ödeme seçenekleri sunuyoruz. Ödeme yöntemleri hakkında daha fazla bilgi çevrimiçi mağazamızda bulunabilir. Yada telefon numaramız üzerinden bize ulaşabilirsiniz.
İade ve iptal politikalarımız hakkında detaylı bilgi çevrimiçi mağazamızda veya müşteri hizmetleri ile iletişimde bulunarak öğrenebilirsiniz.
Genellikle belirli bir coğrafi alanda teslimat yapıyoruz. Teslimat bölgelerini ve ücretleri çevrimiçi mağazamızda bulabilirsiniz.
Siparişinizle birlikte genel çiçek bakım talimatları sağlıyoruz. Ayrıca, özel bir çiçeğin bakımı hakkında daha fazla bilgi almak için müşteri hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.
Müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçmek için çevrimiçi mağazamızda bulunan iletişim bilgilerini kullanabilirsiniz. Sabit telefon, Whatsapp, Cep telefonu, e-posta seçenekleri mevcut.